czwartek, 12 maja 2016

Ciasteczka owsiano bananowe

Heeeeeej !
Mój królewicz postanowił dziś wstać 5:15. ;O Ale kawa i będę jak nowonarodzona. Swoją drogą nie potrafię funkcjonować bez wypicia kubka kawy. Podbiega to już pod uzależnienie ?
Wszędzie teraz słysze że bycie EKO jest na modzie. A ja chyba EKO nie jestem bo lubie sobie zjeść Mc Donalda, napić Coli a moje dziecko wcina parówki.
Aczkolwiek czasami najdzie mnie ochota by zrobić coś naprawde zdrowego.
Chciałam się podzielić z Wami przepisem na baaardzo szybkie ciasteczka owsiane z bananem.
Robi się je dosłownie 5 min, a są smaczne i przede wszystkim zdrowe.
Robie je gdy mi dziecko marudzi że chce coś słodkiego, a niekoniecznie chce go opychać czekoladą :-)

Ciasteczka owsiane z bananem

Składniki:
- 10 łyżek płatków owsianych
- 4 łyżki mąki 
- 1 dojrzały banan
- 5-6 łyżek roztopionego masła
- opcjonalnie garść rodzynek, wiórki kokosowe etc.
Sposób przygotowania:
Płatki owsiane mieszany z mąką, dodajemy rozrobionego widelcem banana oraz roztopione masło. Wszystko razem mieszamy. Następnie formujemy na wyłożonej papierem do pieczenia blasze ciasteczka. Pieczemy 15 min w 180 st.



Prawda, że proste ?? 


Pozdrawiam i smacznego życzę :)  

8 komentarzy:

  1. No pycha aż wypróbuję!:)
    Ja mam teraz manię na gotowe ciasto francuskie wszystko mogłabym z tym robić do jedzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto francuskie - też uwielbiam. Robiłam już ze szpinakiem na słono i z różnymi dżemami na słodko. Szybko i smacznie ;D

      Usuń
  2. Nasz Młody codziennie wstaje między 5:15 a 6:00 :D więc wiem co czujesz.
    Co do eko kiedyś też o tym pisałam, Młody też czasem zje parówkę - taką co to może - albo coś mniej zdrowego. Nie ma co przesadzać :P
    :) Ja robię podobne "owsianki" :) pycha. Młody je tez lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest że mój wstaje w weekend o 6 a jak ma w tygodniu iść do żłobka to go dobudzić nie idzie .. :P
      Oj taak, ja sama lubie parówki, a co ;P

      Usuń
  3. Kocham ciastka w każdej postaci, ale jak jeszcze słyszę, że bananowe to już w ogóle raj :D

    OdpowiedzUsuń