niedziela, 8 maja 2016

2 latka !

Hej hej hej !
4 maja mój Jaśko skończył 2 latka !
Nie muszę chyba pisać że czas pędzi jak szalony, bo kto ma dzieci doskonale o tym wie.
Tak naprawde dopiero przy dzieciach widać jak czas ucieka Nam między palcami.
Przeciez ja niedawno urodziłam ! Przecież to było dosłownie "wczoraj".
A wczoraj tak na serio była imprezka urodzinowa.
Roczek był w stylu Mickey Mouse, bo akurat wtedy było uwielbienie do Myszki Miki, a tego roku pokochaliśmy Mc Queena, tak więc to był motyw naszego party.
Zresztą co tu dużo pisać, obejrzyjcie zdjęcia, choć nie do końca jestem z nich zadowolona.










4 komentarze:

  1. Czas leci jak szalony, ja tez mam takie wrażenie, że dopiero co rodziłam, całkiem niedawno był roczek a za chwilę już będą 2 ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czas Nas nie oszczędza. My się starzejemy a dzieci dorastają...

      Usuń
  2. Oj tak. To prawda - przy dziecku to dopiero czas ucieka... nie po 18stce jak mówili... Tylko po urodzeniu :P
    To sto lat dla Synka. A klimat urodzin fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń