piątek, 13 lipca 2018

Neutrogena Hydro Boosta. Recenzja

Witajcie,
Dzisiaj troszkę o kosmetykach, a dokładniej rzecz ujmując trochę na temat nowości na rynku Neutrogena Hydro Boost.
Dzięki Streetcom, mogłam ja oraz moi znajomi przetestować:
1. Neutrogena Hydro Boost Water Hel Nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej,
2. Neutrogena Hydro Boost Żelowy balsam do ciała.

Moja paczuszka wyglądała tak :



Produkty marki Neutrogena Hydro Boost pozwalają nawilżyć skóre.
Szybkie tempo życia oraz szkodliwe czynniki zewnętrzne naruszają barierę ochronną skóry, i powodują że zaczyna tracić nawodnienie.
Kompleksowa pielęgnacja twarzy i ciała produktami Neutrogena Hydro Boost sprawi że skora będzie  długotrwałe nawilżona, miękka i gładka każdego dnia.
Orzeźwiające i lekkie formuły produktow zawierają kwas hialuronowy - wyjątkowy składnik nawilżający który ma zdolność do zatrzymania wody w ilości tysiąckrotnie przewyższającej jego wagę.

Produkty Neutrogeny poleciały ze mną na wakacje do Bułgarii.
Pomyślałam, że będzie to taki sprawdzian dla nich.
Wiadomo , skóra podczas długotrwałej ekspozycji na słońce traci dużo wody.
Człowiek jadąc na wakacje chce się opalić, więc korzysta dużo ze słońca.
Bywa, że skóra po opalaniu jest zaczerwieniona, piecze, swędzi oraz nieraz schodzi skóra, tak jak w moim przypadku.

Użyłam więc żelowego balsamu do ciała.
I bez ściemy! To działa !
Moja skóra niemal od razu została nawilżona a ja poczułam przyjemne ukojenie.
Nie sądziłam że produkt może się sprawdzić nawet jako kojący balsam po opalaniu.
Zyskał moje wielkie uznanie !




Cóż mogę jeszcze napisać w wielkim skrócie o produktach Neutrogena Hydro Boost.
- Nawilżają skórę w 100%
- Posiadają lekka żelowa konsystencję
- Posiadają kwas hialuronowy
- Są wydajne
- Nadają się do codziennej pielegnacji
- Szybko się wchłaniają
- Przyjmnie pachną
- Można je kupić w Rossmanie




Ja oraz moi testerzy wyraziliśmy pozytywne opinie o produkcie.
Polecam z całego serca!!!

Dziękuję za uwagę :)


1 komentarz:

  1. Również testuję produkty Neutrogeny z serii HydroBoost i jestem nimi zachwycona! Coś czuję, że zagoszczą u mnie na dłużej ^^ Zapraszam również do mnie na http://zadarmoumarlo.blogspot.com/ oraz https://www.instagram.com/alison.a_testuje/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń