piątek, 3 czerwca 2016

Odkryj Somersby - Streetcom

Hej !

Już kiedyś pisałam Wam o streetcom i korzyściach jakie można czerpać będąc tam zarejestrowanym, niestety niewiem co się z moim postem stało - być może usunełam przypadkowo. Matka w internecie różne cuda poczynia ;D
W celu przypomnienia pokrótce opowiem jak trafiłam na tą stronę, co można uzyskać za jej pośrednictwem i jaką ma się z tego frajdę.
Streetcom to agencja marketingowa prowadząca kampanie dla setek produktów jak i również zrzeszająca ogromną liczbę konsumentów testujących owe produkty.
Skąd się dowiedziałam o Streetcom?
Od koleżanki. Kawka, plotki, błogi relaks podczas gdy do jej drzwi zapukał kurier z ogromną paczką Danone Activia do testowania. Zainteresowałam się tematem i oto jestem ;-)
Jak to działa ?
To dziecinnie proste.
Rejestrujesz się TU ! a następnie gdy masz już konto, wypełniasz ankiety odnośnie swoich zainteresowań, upodobań, preferencji.
Przykład: Osoba która zaznaczy w ankiecie, że nie pije alkoholu/nie pali papierosów, na pewno nie będzie brała udziału w kampanii w/w produktów.
Osoba która zaznaczy, że nie ma dzieci/zwierząt nie będzie brała udziału w kampaniach testowania produktów tej tematyki i tak dalej i tak dalej.
Wypełniając ankiety, otrzymuje się punkty, punkty się zbiera, i czeka na kampanie ;) a nóż widelec może wybiorą Ciebie ! i to ty będziesz ambasadorem danej marki, z możliwością testowania produktów.

Aktualnie trwa kampania piwa Somersby. Jestem ambasadorem i mam okazję przetestowania tego zacnego lordowskiego trunku. A że lubię smakowe piwa, jestem mega zadowolona, że to właśnie na mnie trafiło.
Ja i moi znajomi kosztujemy i opiniujemy piwko Somersby, świetna zabawa połączona z nieziemskim orzeźwieniem :)

A oto jaką paczkę przygotowało dla mnie Streetcom :



Prawda, że wygląda kusząco ?

Dziękuję @Streetcom za możliwość przetestowania, i mam nadzieję udziału w kolejnych równie ciekawych kampaniach.

Pozdrawiam po lordowsku ! :)


#OdkryjSomersby 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz