sobota, 30 kwietnia 2016

Spacerowo

Witajcie,

Długi majowy weekend czas zacząć, niestety w tym roku jestem strasznie leniwą matką polką, i weekend majowy bez fajerwerek. Zero planów.
Dziś zajęłam się wiosennymi porządkami, ale w ramach chwili relaksu udaliśmy się z Jasiem na mały spacer.
Piękna pogoda, więc warto było złapać troszkę promieni słonecznych.
A z racji tego iż dostał od nas przyspieszony prezent urodzinowy - rowerek biegowy, na komende że idziemy na rowerek, przyniósł kask. ;)
Po drodze Jaś spotkał kolege, udaliśmy się na plac zabaw a potem na leśny spacer gdzie Jasiek co chwilę mnie uciszał - bo ptaszki spłoszę ;-) to nic że tylko jego było słychać w całym lesie.
Nasze dotlenianie się i delektowanie świeżym leśnym powietrzem i śpiewem ptaków zakończył się tekstem :
- Mama EE - idymy do domu ! - po czym złapał się za pampersa , i już nic dodać nic ująć.
Dzieci to małe bezpośrednie istotki ;)
Ale zdążyliśmy porobić parę zdjęć, bo matka lubi fotografować od czasu do czasu.











Pozdrawiamy i życzymy wszystkim wspaniałej majówki ! :):)

4 komentarze:

  1. Cudny ten Twój Maluszek <3 Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne foty. ja do robienia zdjęć daru nie mam - niestey. Ale obserwować lubię. I cieszę siew iosną, i tym, że maj już przyszedł. Bzy,.. taaak na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ojj my tez się cieszymy z wiosny ! a Maj to mój ulubiony miesiąc <3

      Usuń