piątek, 19 sierpnia 2016

Lęk separacyjny u dwulatka ?

Hej !

Czy możliwe aby u dwulatka pojawił się lęk separacyjny ?
Chyba jesteśmy tego żywym przykładem.
Jaśko tylko mama i mama w nieskończoność. Spać mógłby tylko ze mną, jakbym nosiła spódnicę to by chyba jej nie puszczał.
Jak był mniejszy to nie było z tym problemów, zostawał u dziadków na noc a teraz może i by został ale ciągle by wołał "mamo, mamusiu...." czy to minie ? OBY ! bo ciężko mi gdziekolwiek teraz zabalować :P

___

Ale za to .... bardzo dobrze idzie nam odpieluchowanie.
Nie ukrywam, mieliśmy bardzo dużo prób, ale chyba to ja leżałam na placu boju z wywieszoną białą flagą.
No cóż.. matka też czasem się poddaje.
Aż tu nagle młody okazał chęć ubrania majtek. Nie obyło się też bez przekupowania go mambą. Wiem, że to nie niepedagogiczne, ale jakie skuteczne !
Pierwsze 3 dni - zero wpadki. Pomyślałam, że szkoda to zaprzepaścić i zgłosiłam ten fakt w żłobku.
No i od tej pory młody + majtki = sukces. Czasem zaliczy jakąś wpadkę ale póki co się tym nie przejmuję, bo wiem że początki bywają kapryśne.

___

No to chyba na tyle takich newsów z życia matki polki.
Wracam do obowiązków w pracy.

Pozdrawiam ;)


1 komentarz:

  1. Z tym lękiem separacyjnym w okolicy 2 lat coś jest bo i nas mama na wszystko najlepsza. Trzeba chyba przetrwać.
    Gratulacje odpieluchowania :) Nasz Młody podobnie miał, zdjęliśmy pampersa i koniec. Zobaczymy jak będzie dziś w żłobku. Oby jak najmniej wpadek.

    OdpowiedzUsuń